maja 01, 2017

Brak perfekcji jest piękny.




Brak pogody, zmusił mnie do dłuższej przerwy. Dlatego gdy tylko wiatr przestał wiać, deszcz przestał padać i zrobiło się odrobinę cieplej- wykorzystałam ten moment na zdjęcia. Kolejna dawka specjalnie dla was. Z wpisu na wpis, zobaczycie jak wiele odsłon ma mój styl ubierania się, jest on zdecydowanie przeróżny. Chyba każda kobieta ma w swojej szafie szpilki, sukienki, jak również jeansy i trampki. Ja jestem jedną z takich, które mieszają oba te look'i.

Często wy (kobietki) myślicie " ona jest lepsza ode mnie, jest ładniejsza, szczuplejsza i ejsza, ejsza, ejsza...". Właśnie nie ! Czas skończyć z takim myśleniem. Nawet szczupła dziewczyna ma kompleksy, mniejsze bądź większe, ale ma. Odejdź od stereotypu, że tylko chude dziewczyny są piękne. Wszystkie jesteśmy i piękne w nas jest to, że każdy na swój sposób.  Skończmy z doszukiwaniem się w nas samych negatywnych aspektów, skupmy się na pozytywach naszego ciała. Nie dąż do ideału wykreowanego przez czasopisma czy portale internetowe, dąż do SWOJEGO WŁASNEGO IDEAŁU !  Zacznij się doceniać. Twoje ciało to twój dom. Spraw tak, żeby czuć się w nim swobodnie. Daj mu spokój, nie czepiaj się tylko zrób coś z nim. Aż odnajdziesz w sobie piękno. 
Bardzo dużo czasu przeznaczamy na narzekanie patrząc w lustro.. Zróbmy tak, żeby ten czas wykorzystać na zmiany albo pozytywne nastawienie do samej siebie. Odnajdź wewnętrzny spokój i skup się na superlatywach. 

Po między idealnymi wręcz do perfekcji zdjęciami kobiet, musisz odnaleźć w tym wszystkim własne JA. Nie chodzi o to by być jak one, bądź po prostu swoim ideałem. Piegi, znamiona, blizny czy rozstępy tworzą Ciebie. Bez nich nie była byś sobą. Wykreuj siebie na własny ideał. Myśl na dziś :

"Brak perfekcji jest piękny"



















Bluzka- Atmosphere
Kurtka- H&M
Spodnie- Tally Weijl
Buty- Nike
Torebka- Atmosphere 
Czapka- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz