stycznia 27, 2018

Ukrywanie uczuć to społeczna choroba.



DZIĘKUJE ZA 5 CYFROWY WYNIK WYŚWIETLEŃ- to jest bardzo motywujące :) 


Ukrywanie uczuć to społeczna choroba.
Też tak uważacie? Bo ja od jakiegoś czasu, na każdym kroku, każdego dnia spotykałam ludzi, którzy mają z tym problem. Sama między nimi czułam się dziwna, inna. Zmuszałam ich do mówienia o tym co czują i myślą. Zmuszałam ich do przyznania się, że jest im smutno ! A uwierzcie, że to cholerne trudne. Ujawniając uczucia na wierzch, dzielicie się z innymi cząstką siebie.

Wiecie co jest jedyną przeszkodą ? Strach, przed skrzywdzeniem i wykorzystaniem tych informacji przeciwko wam. Teraz gdybym zapytała, kto z Was został poddany takiej próbie. Większość z Was podniosła by rękę. Ja też byłabym między wami.Ciekawe co teraz u każdego z Was nasuwa się na myśl- osoba, sytuacja czy konkretne słowa. 


Myślałam, że każdy jest taki otwarty jak ja. Jednak się myliłam. Większość z Was ma wiele tematów tabu, które są nie do tknięcia. A to wszystko przez sytuacje z waszej codzienności. Dużo czasu potrzeba, żeby się otworzyć- ale czasami warto. Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci - pozostaw raz na zawsze negatywne wspomnienia, które Cię hamują w byciu sobą. 

“Czego się boisz? Że popełnisz błąd? Że cię wyśmieją?  Ale jakie to ma znaczenie? Naprawdę będziesz uzależniał swoje życie od tego, co sobie pomyślą inni ludzie?”


W życiu czasami trzeba być egoistą. Trzeba patrzeć na siebie. Bo co ? Bo najważniejsze są TWOJE UCZUCIA. Jeśli pokazujesz je światu, otwierasz się na niego i dajesz do zrozumienia jak jest. Ludzie się nie domyślają, ludzie rozmawiają i wyciągają wnioski. Nie patrz na zdanie innych. Patrz na siebie, a zarazem staraj się otwierać jakąś cząstkę Twoich uczuć przed resztą. Ułatwiasz sprawę. Nie żyjesz w sferze domysłów. Tylko jesteś na tyle silna i odważna, że mówisz co czujesz. Pokazujesz emocje- a to się ceni. Szczęście to najpierw odwaga.
Łatwo się wzruszam i wcale mi to nie przeszkadza. Kiedy trzeba się śmieje, kiedy trzeba płacze, kiedy trzeba głośno mówię, właśnie mówię co czuje - taka jestem. Szczerze-powiedzawszy nie potrafię być inna. Otwórzcie się na innych i zapamiętajcie, że zgrywanie zimnej suki bez uczuć do niczego cie nie zaprowadzi.

****

Czasami fajnie jest usłyszeć od drugiej osoby " fajnie, że jesteś", czy "dobrze Cię mieć", bądź najnormalniej w świecie "dziękuje" za co ? za wszystko... Skoro miło by było coś takiego usłyszeć, to chyba cudownie by było coś takiego powiedzieć. Reakcja drugiej osoby jest bezcenna.  Chodzi o to, że ważne jest,, by raz na jakiś czas powiedzieć coś istotnego do drugiego człowieka. 

ZACZNIJCIE MÓWIĆ CO CZUJECIE- mała rada na dzisiaj.
A przy okazji doceniajcie bliskich, chwile i to co posiadacie. 


"Wiedzieć czego się chce i mieć dość pewności, żeby powiedzieć to na głos, to dwie najtrudniejsze rzeczy w życiu."










 




Tym razem więcej zdjęć niż zwykle, nie byłam w stanie wybrać "tych najlepszych". Najchętniej wszystkie bym wam pokazała !! 

Kurtka - Primark
Bluzka - Primark
Spódniczka - H&M
Buty - New Look 
Torebka- sklep jest mi nieznany, dostałam w prezencie ;)



~Marsseliya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz